logo

Klachtenregeling

Het kan onverhoopt zo zijn dat je niet tevreden bent over de dienstverlening van ons kantoor. Dat vinden wij heel vervelend.

We horen daarom graag van je, zodat we op zoek kunnen naar een oplossing. Wat moet je doen als je een klacht hebt?


Neem contact met ons op.


In eerste instantie proberen we om samen een oplossing te vinden. Meld je klacht in ons online formulier en probeer zo duidelijk mogelijk te beschrijven wat er is gebeurd. Op deze manier kunnen wij erop toezien dat de ontstane klacht correct door ons wordt afgewikkeld.


Lukt het nog niet om samen een oplossing te vinden?


Dan kun je besluiten het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD) in te schakelen. Het KiFiD is een onafhankelijke stichting die jouw klacht kan beoordelen. Zorg dat je de klacht binnen 3 maanden na het laatste contact met ons kantoor over de klacht bij het KiFiD binnen is. Vergeet niet het KiFiD aansluitnummer van ons kantoor te vermelden 300.007477.


Share by: